środa, 25 września 2013

Hej!
Dziś kolejny post nawiązujący do samobójców. Ludzie którzy maja poważne problemy psychiczne, czasem nie są w stanie pojąć jak bardzo ważni są choćby dla ludzi w swoim otoczeniu, dla rodziny.Mają mętlik w głowie, tysiące różnych myśli nasuwa się w ciągu minuty, po prostu nie wiedzą co mają ze sobą zrobić. Wiem, bo byłam już w takim stanie. Być może gdybym była bardziej odważna i nie bała się śmierci to by mnie już tutaj nie było... Naprawdę miałam dosyć dużo powodów, by ze sobą skończyć. Ale czy były to poważne powody ? Wtedy tak, ale gdy już człowiek wezmie się w garść, otrzezwieje i głęboko się nad tym wszystkim zastanowi to, to wszystko nie miało sensu, czyli po prostu z błahych powodów chciałam się zabić. Chciałam zrobić wielką krzywdę moim bliskim. Ludzie mówią o końcu świata prawda ? Wymyślają niestworzone historie w jaki sposób ludzkość wyginie... A może te powody są bliższe nam niż myślimy ? Może to właśnie przez te okrutne samobójstwa,wojny,głód, choroby zginiemy ? Czasem za nim postanowisz ze sobą skończyć pomyśl. Bo przyczyniasz się do końca świata,ludzkości. Każdy człowiek nie ważne czy to królowa,prezydent,milioner, czy też zwykła nastolatka jest tak samo ważny i ma taka samą wartość.
Więc wez się w garść,uśmiechnij się i korzystaj z życia, bo to najpiękniejszy dar jaki można dostać od świata !;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz