niedziela, 15 września 2013

A teraz post z serii uczucia. 
Każdy doskonale wie jak ważne jest stawianie sobie celów dążenie do ich spełnienia, a przy okazji udoskonalanie swoich umiejętności. Wiąże się to ze spełnianiem marzeń, robieniem to co się kocha. 
.
.
.
A ile osób choć próbuje ?
No cóż niestety nie wiele... Jakie są tego powody ? Najczęstszym powodem jest tak zwane "hejterstwo". Co oczywiście wiąże się z brakiem pewności siebie.Według mnie każdy ma inne zainteresowania, i ten drugi człowiek powinien to uszanować. Ponieważ w życiu nie chodzi o to by się wszystkim i wszystkimi przejmować ,a jednak są pewne wątpliwości, obawy...A co jeśli się nie uda ? A co jeśli inni mnie wyśmieją ? Należy pamiętać że nie to jest w życiu najważniejsze bo nie ważne jak bardzo będziesz się starał aby wszystkim było dobrze zawsze znajdzie się osoba której nie spodoba się twoja działalność lub po prostu będzie ci zazdrościła. Tak więc wstań, wez się w garść, porzuć wszelkie obawy i bierz się co to co kochasz !!.:)
nie ważne czy to jazda konno ,
 czy też fotografia

czy taniec,

 lub muzyka...
Ważne czy się to kocha !!! ;)

2 komentarze:

  1. Wow, mega motywujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    obserwacja za obserwację? ja już cię obserwuję
    i było by mi bardzo miło jak byś zaobserwowała mój blog :)
    http://redwineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń