poniedziałek, 16 września 2013

Zazwyczaj mój blog jest kolorowy...

Teraz dla odmiany post o samobójcach. Nie żebym ich popierała. Ale jak by się tak głębiej zastanowić to każdy choć raz w życiu miał taki moment że nie wytrzymywał, chciał coś sobie zrobić .. Powody? Taak powody są różne.Zależy od nastawienia do świata człowieka. Jedni przejmują się byle bzdurami inni olewają wszystko i mają to co inni mówią na ich temat głęboko. Ja niestety należę do tej pierwszej grupy. Dlatego też nie mam i nie będę miała łatwo w życiu. Bywały sytuacje krytyczne bywały tez i mniej....

 Ale jakoś z tego wychodziłam cała i zdrowa. O czym to świadczy ? A no o tym że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście I czasami wbrew wszystkiemu trzeba powiedzieć sobie "będzie dobrze ", wstać wziąć się w garść i najlepiej tych wszystkich  'przyjaciół' którzy zrobili Ci w jaki kolwiek sposób przykrość mieć gdzieś . Taka moja rada !.;)

6 komentarzy:

  1. Ja jestem optymistką, więc nigdy nie miewam takich myśli, bo uważam że i tak wyjdę na dobrze, przydarzy mi się coś wspaniałego i zapomnę o tych wszystkich chwilach.
    Spoko blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję też chciałabym być optymistką ;/ Zapraszam do obserwowania odwdzięcze się ! :)

      Usuń
  2. Ja jestem realistką, i nie uważam samobójstwa za rozsądną rzecz.
    Zapraszam do obserwacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) co powiesz obserwacja za obsewację hmm ? :)

      Usuń
  3. świetny blog:) zdjęcia cudne i ta muzyka:) pozdr:)

    follow?:):):)

    OdpowiedzUsuń